דף הבית » מאמרי אסתטיקה » חומצה בשפתיים – מראה אטרקטיבי וחושני

חומצה בשפתיים – מראה אטרקטיבי וחושני

חומצה בשפתיים

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

חומצה היאלורונית הוא חומר המילוי החדשני והפופולרי ביותר בעולם, בו נעשה שימוש בטיפולים אסתטיים שונים. החומר החדשני מסייע למילוי של קמטים וקמטוטים בעור הפנים, מעניק לחות לעור, מגביר את הייצור של קולגן ומאפשר לרופא המומחה לעצב מחדש אזורים ייעודיים בפנים – וכל זה עם מינימום זמן החלמה או אי נוחות. טיפולי הזרקת חומצה בשפתיים מסוג חומצה היאלורונית מאפשרים ליותר ויותר אנשים, נשים וגברים כאחד, להשיג את המראה האידאלי והנחשק לשפתיים שלהם מבלי להזדקק לניתוחים או הליכים פולשניים אחרים. אז איך טיפול הזרקת חומצה בשפתיים מתבצע? למי זה מתאים בעיקר וכמה זמן ההשפעה של החומר מחזיקה? כל התשובות הרלוונטיות בהמשך המאמר.

מה זה חומצה בשפתיים ואיך זה עובד?

חומצה היאלורונית היא חלבון רב-סוכרי המשמש במשך כבר עשרות שנים בתור טיפול מקומי לחידוש העור. החומר הייחודי הוכח כבעל השפעות אנטי-אייג’ינג רבות, משפר את גמישות העור, מפחית קמטים ומסייע למלא נפחים. החומר מצוי באופן טבעי בגוף האדם ומיוצר באופן סינטטי במעבדה לשם הליכים קוסמטיים כמו מילוי חומצה בשפתיים. הזרקה ממוקדת של חומצה היאלורונית בשפתיים הינה טיפול קוסמטי פופולרי ומבוקש במיוחד בשנים האחרונות. המטרה העיקרית של הטיפול היא להגדיל את הנפח והמלאות של השפתיים. הטיפול החדשני כרוך בהזרקה עדינה של חומר מילוי על בסיס חומצה היאלורונית בכמויות קטנות ישירות לתוך האזור. על ידי הזרקה נקודתית של החומר הרופא המומחה יכול למלא אותן, לפסל אותן מחדש ולהעניק להן צורה מוגדרת ואטרקטיבית יותר מאי פעם. ההליך נחשב לטיפול מהיר, קל ופשוט יחסית, אשר מתבצע תוך דקות ספורות בלבד, עם מינימום אי נוחות. 

מי מבצע טיפול הזרקת חומצה בשפתיים?

הזרקה עדינה של חומצה היאלורונית לשפתיים היא דרך מהירה וקלה ליצור את המראה הרצוי של שפתיים שופעות, מלאות וטבעיות. התוצאות של הטיפול החדשני נראות לעין באופן מידי. הזרקה של חומר המילוי לאזור השפתיים מצריכה רמה גבוהה של ניסיון בביצוע טיפולים אלו ולכן חייבת להתבצע על ידי רופא מומחה בלבד. עם טכניקת ההזרקה הנכונה, אתם יכולים להגיע למראה הרצוי, החל משינוי עדין בצורה ובנפח עד להבדל דרמטי בגודל והמראה – בהתאם לרצונכם.

הטיפול מתבצע על ידי רופא מומחה לרפואה אסתטית, ולפני ההזרקה הוא ימרח באזור משחת אלחוש כדי שלא תחושו את הכאבים של ההזרקה. הטיפול הפופולרי נחשב גם לאחד הטיפולים האסתטיים הבטוחים ביותר, עם מינימום של תופעות לוואי או זמן החלמה הנדרש לאחר מכן. על ידי הזרקה של חומצה בשפתיים מסוג חומצה היאלורונית, אתם יכולים ליהנות משפתיים מלאות יותר בהליך חדשני, מבלי שתצטרכו לעבור ניתוחים או הליכים פולשניים למיניהם.

למי מתאים מילוי ועיבוי שפתיים בחומצה היאלורונית?

עבור רבים מאתנו, שפתיים דקות באופן טבעי יכול להיות מקור עיקרי לחוסר ביטחון ומודעות עצמית וחברתית גבוהה. למרבה המזל, היום ניתן לעבור טיפולי הזרקת חומצה בשפתיים כדי להגדיל את הנפח של השפתיים ולהעניק את המראה המלא שאתם רוצים. טיפול חדשני זה הפך לאחד הטיפולים האסתטיים המבוקשים ביותר בעולם. שפתיים מלאות וחושניות יכולות להשפיע באופן משמעותי ודרסטי על המראה הכללי שלנו ולחזק את הביטחון העצמי בכמה רמות. מילוי ועיבוי שפתיים בהזרקה של חומצה היאלורונית מתאים בעיקר לנשים וגברים מעל גיל 18, בעלי שפתיים דקות או לא סימטריות, אשר מעוניינים למלא את השפתיים שלהם בנפח ולעצב את צורתם.

לאיזו תוצאה נצפה אחרי הזרקת חומצה בשפתיים?

הזרקת חומצה היאלורונית מהווה הליך קוסמטי פופולרי המשמש להפחתת השפתיים ולהפחתת קמטים סביב הפה. הזרקת חומצה היאלורונית לשפתיים יכולה לגרום לצורת שפתיים מלאה ומוגדרת יותר, כמו גם עור חלק יותר והפחה של קמטוטים עדינים סביב הפה. הטיפול החדשני מסייע להפחית קווים וקמטים סביב השפתיים, ממלא את השפתיים בנפח ומאפשר להעניק להן מראה מלא, צעיר, שופע ואטרקטיבי יותר. התוצאות של הזרקת חומצה היאלורונית הן בהחלט יוצאות דופן ומספקות השפעה חיובית על כל תחומי החיים, הן מבחינת המראה החיצוני והן מבחינת התחושה הפנימית של המטופלים והמטופלות. השיפור במראה נראה טבעי מאוד אך עדיין מורגש ומשדרג את כל המראה והצורה של הפנים.

מהן תופעות הלוואי לאחר הזרקת חומצה בשפתיים?

חומצה היאלורונית הוא חומר אשר מצוי באופן טבעי בגוף האדם. הזרקה עדינה שלו בכמויות קטנות לאזורים ממוקדים בפנים מאפשרת להוסיף נפח לפנים. אחת הסיבות שהופכות טיפול זה ליותר ויותר פופולרי הינה העובדה שהוא נחשב לטיפול בטוח ויעיל עם מינימום תופעות לוואי. יחד עם זאת, בדומה לכל הליך אסתטי, גם לטיפול החדשני הזה קיימות מעט תופעות לוואי קלות שיכולות להתלוות להזרקת החומר. תופעות לוואי שכיחות כוללות בדרך כלל אדמומיות מקומית, שטפי דם קלים ונפיחות. כל אלו עתידות לחלוף בתום מספר ימים עד שבוע לאחר ההזרקה של החומר, ואחרי שבועיים כבר ניתן לראות את התוצאה הסופית והמרשימה של טיפול מילוי השפתיים. 

לכמה זמן נשמרת התוצאה של טיפול חומצה בשפתיים?

מילוי שפתיים באמצעות חומצה היאלורונית נחשב לאחד הטיפולים האסתטיים הפופולריים ביותר המאפשרים להשיג שפתיים מלאות ומוגדרות יותר בהליך לא פולשני וזעיר. תהליך הטיפול כולל הזרקת חומר מילוי מסוג חומצה היאלורונית ישירות באזור השפתיים, אשר מסייע בהוספת נפח ויצירה של מסגרת וצורה טבעית לשפתיים. התוצאות המרשימות של ההליך יכולות להישמר לרוב עד כשנה, כאשר הזמן המדויק תלוי בסוג חומר המילוי בו נעשה שימוש ובמהירות בו הגוף מפרק אותו. ברוב המקרים, ההשפעה של הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים נמשכת בדרך כלל בין 6 ל-12 חודשים. לשמירה על המראה המלא והנחשק, יש צורך לחזור על הטיפול פעם נוספת בתום תקופת הזמן הזו.

לסיכום

הפופולריות של טיפול הזרקת חומצה בשפתיים מסוג חומצה היאלורונית הולכת וגוברת מדי שנה, בייחוד בהשוואה לשאר הטיפולים אשר עושים שימוש בחומר המילוי החדשני הזה. הטיפול המתקדם מתאים לנשים וגברים כאחד מעל גילאי 18, אשר מעוניינים להוסיף נפח באזור השפתיים שלהם, ולעצב ולמלא אותן עד לקבלת מראה שופע ואטרקטיבי. הטיפול מתבצע על ידי הזרקה ממוקדת ועדינה של חומצה היאלורונית בכמויות קטנות, בעוד הרופא המומחה מבצע מילוי נפח ועיצוב צורה בשפתיים במסגרת אותו הליך. בסוף הטיפול, התוצאה המתקבלת היא שפתיים מלאות, חושניות ובשרניות אשר משפיעות על כל המראה ומשדרגות אותו.

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

צריכים ייעוץ?

לייעוץ חינם השאירו פרטים