דף הבית » מאמרי אסתטיקה » מחיר בוטוקס – במה זה תלוי?

מחיר בוטוקס – במה זה תלוי?

מחיר בוטוקס

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

בשנים האחרונות טיפולי הזרקת בוטוקס צוברים פופולרית רבה בקרב נשים וגברים בישראל ובכל העולם. הסיבה לפופולריות של הטיפול החדשני נעוצה בעיקר ביכולת הייחודית שלו להעלים קמטים וקמטוטים שמקורם בשרירי הבעה בפנים. החומר מעניק פתרון יעיל בעיקר לטיפול בקמטי ההבעה בפנים באזור השליש העליון כמו המצח ובין הגבות. מעבר להצערת עור הפנים, בוטוקס מאפשר למספק פתרון גם למצבים רפואיים שונים כדוגמת מקרים של חריקת שיניים, הזעת יתר, מיגרנות, עוויתות בשרירים ועוד מצבים נוספים. מחיר בוטוקס נע על פני טווח עלויות רחב יחסית ויכול להשתנות במידה ניכרת מקליניקה לקליניקה, בהתאם למגוון גורמים המשפיעים על המחיר. על מנת שתכירו את טווח העלויות של טיפולי הזרקת בוטוקס יותר לעומק ותוכלו לקבל את ההחלטה המתאימה ביותר עבורכם, ריכזנו כאן את כל מה שחשוב לדעת לגבי מחיר בוטוקס. מה משפיע על העלות, איך היא נקבעת ולמי טיפול בוטוקס מתאים. כל המידע הרלוונטי מחכה לכם בהמשך המאמר.

מהו בוטוקס וכיצד החומר פועל בהזרקה תת עורית?

בוטולינום טוקסין, או בשם המוכר יותר שלו – בוטוקס – הינו רעלן עצבי משתק שריר המשמש לטיפולים אסתטיים ורפואיים רבים בארץ ובעולם. הזרקה ממוקדת של בוטוקס בכמויות קטנות לשכבה התת עורית מונעת את השליחה של האותות החשמליים מהעצב לשריר. פעולה זו מאפשרת לגרום לשיתוק זמני בתזוזה של השרירים. בזכות כך, הבוטוקס מאפשר לשתק באופן זמני את השרירים באזור. בזכות האפקט הייחודי המתקבל מההזרקה של החומר, ניתן לעצור את הופעתם של קמטים וקמטוטים ולטפל במצבים שונים בגוף ובפנים. מדובר ללא ספק בפתרון האולטימטיבי להפחתת קמטים וסימני הזדקנות וכן גם לשיפור מצבים כמו הזעת יתר או חריקת שיניים.

לאיזו מטרה טיפול בוטוקס משמש ולמי הוא מתאים?

המטרה העיקרית של הזרקת בוטולינום טוקסין לעור היא להפחית ולעצור באופן זמני את התנועה של השרירים באזורים בהם הוא מוזרק. בוטוקס יכול לספק את הפתרון האולטימטיבי להפחתת קמטים וסימני הזדקנות, ללא הצור בביצוע הליכים כירורגיים למיניהם או טיפולים פולשניים אחרים לשיפור המראה או התופעה שנרצה לטפל בה. הזרקת בוטוקס יכולה לשמש לטיפול במגוון אזורים בפנים, בעיקר באזור השליש העליון, כמו המצח, סביב העיניים, בין הגבות, סביב הפה וסביב הסנטר. הטיפול החדשני מתאים בעיקר לאנשים בגילאי 30 פלוס אשר מעוניינים לשפר את מראה ועומק הקמטים שלהם בפנים, או לאנשים אשר סובלים ממצבים רפואיים כמו מיגרנות או עוויתות בשרירים. ההליך אושר לשימוש על ידי ה-FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקאי) בשנת 1989 ומאז הוא הפך לפתרון הפופולרי והיעיל ביותר בתחום הרפואה האסתטית והכללית למגוון מצבים.

מה לגבי התוצאות של טיפולי בוטוקס?

הזרקה של בוטוקס נחשבת לבטוחה יעילה בעיקר כאשר הטיפול מתבצע על ידי איש מקצוע מנוסה ומומחה לרפואה אסתטית. ההשפעה המרשימה של הטיפול מאפשרת להעניק תוצאה מרשימה ויכולה לעזור לאנשים להיראות צעירים ורעננים יותר מבלי לעבור שום סוג של ניתוח או הליך פולשני.  בגלל ההשפעה הזמנית של החומר הייחודי, במטרה לשמר את תוצאות הטיפול המרשימות וההשפעה של החומר יש לחזור על ההליך אחת לחצי שנה לפחות. על ידי חזרה תקופתית על הטיפולים באופן עקבי, אפשר להאריך את משך הזמן בין טיפול לטיפול וכן גם ההשפעה הופכת יעילה וקבועה יותר עם הזמן. לחומר אפקט מתמשך ועם הזמן השרירים באזור נחלשים, מה שמוביל למראה אסתטי וחלק אף יותר.

כמה זמן ההשפעה של טיפול בוטוקס מחזיקה? 

טיפול בוטוקס הינו הליך קוסמטי חדשני ופופולרי אשר נעשה בו שימוש במשך עשרות שנים בכל העולם, להפחתת הופעתם של קמטים וטיפול במצבים נוספים. החומר הייחודי פועל בהזרקה לשכבה התת עורית על ידי שיתוק זמני של השרירים בפנים, מה שמונע מהם להתכווץ וליצור קמטים. טיפול הזרקות בוטוקס מתבצע במהירות ולא כרוך בכאבים או אי נוחות. התוצאות המרשימות של הטיפול יכולות להחזיק בדך כלל לתקופת זמן של בין 4 ל-6 חודשים. תקופת הזמן המדויקת של השפעת החומר תלויה במספר גורמים המשתנים ממטופל למטופלת, כמו הרגלי חיים וגורמים סביבתיים. ניתן לראות את השפעות הבוטוקס כמה ימים לאחר ההזרקה, כאשר תוצאות מלאות נראות עד כ-14 ימים מעת ביצוע הטיפול. 

מה משפיע על מחיר בוטוקס בעיקר? 

מחיר בוטוקס משתנה בהתאם לגורמים שונים ויכול להשתנות ממטופל למטופלת בהתאם למגוון פרמטרים. הגורמים העיקריים שיכולים להשפיע על המחיר של טיפולי בוטוקס הם המיקום הרצוי בפנים בו מתבצע הטיפול, רמת המוניטין של הקליניקה או המרפאה המבצעת את ההליך, רמת המיומנות והניסיון של הרופא המומחה, עומק הקמטים שיש להעלים ורמת החומרה שלהם, סוג העור, מרקם העור, גיל, גנטיקה, האם מדובר בטיפול ראשון או טיפול חוזר ומשלים, ועוד גורמים רבים נוספים. לקבלת הצעת מחיר בוטוקס מותאמת אישית עבורכם, מומלץ להתייעץ עם הרופא המומחה שלכם לפני הכל. הוא יעריך את כמות המזרקים הנדרשים לטיפול בהתאם לאזורים הרצויים ובהתחשבות בגורמים שציינו.

מה טווח העלויות של מחיר בוטוקס ב-2023? 

הזרקה של בוטולינום טוקסין מאפשרת להעניק למטופלים תוצאות מיטביות בכל פעם מחדש וליהנות ממראה צעיר ואסתטי. מחיר בוטוקס נע על פני טווח מחירים רחב יחסית ומשתנה ממטופל למטופלת. טווח המחירים של זריקת בוטוקס נע בין כמה מאות שקלים לבין כ-1,500 ש”ח עבור הזרקה באזור אחד. עם התמדה תקופתית בטיפולים, ניתן להאריך את זמן ההשפעה של החומר ולהגיע לטיפולים במרווחים גדולים יותר, שכן הוא בעל השפעה מתמשכת כאשר ההליך מבוצע בהתמדה לאורך תקופת זמן.

לסיכום

בוטוקס הוא הליך אסתטי פופולרי וחדשני המשמש להפחתה זמנית של הופעת קמטים וקמטוטים בפנים שמקורם בשרירי הבעה. בוטוקס, הנקרא בשמו המלא בוטולינום טוקסין, פועל על ידי שיתוק זמני של השרירים הגורמים להופעת הקמטים ומאפשר לשפר ולהצעיר את המראה בכמה רמות. הטיפול מתבצע על ידי איש מקצוע רפואי מיומן בלבד, אשר מזריק כמות קטנה לאזורים הייעודיים לטיפול בפנים או בגוף. ההשפעות נשמרות לתקופה של מספר חודשים בהתאם להרגלי החיים ומצב האזור המטופל. בוטוקס יכול לשמש גם לטיפול במצבים אחרים כגון הזעת יתר ומיגרנות, מה שהופך אותו לאופציה אידיאלית עבור אלו מכם המעוניינים לשפר את המראה הכללי והתחושה הפנימית שלכם. מחיר בוטוקס נע על פני טווח רחב יחסית ומשתנה בהתאם לגורמים שונים. העלות שלו מסתכמת בכמה מאות עד כמה אלפי שקלים, אך התוצאות המרשימות שלו ללא ספק שוות את המחיר.

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

צריכים ייעוץ?

לייעוץ חינם השאירו פרטים