דף הבית » מאמרי אסתטיקה » חומצה היאלורונית בשפתיים – שפתיים שופעות בהליך חדשני

חומצה היאלורונית בשפתיים – שפתיים שופעות בהליך חדשני

חומצה היאלורונית בשפתיים

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

לשפתיים שלנו תפקיד מרכזי במראה והאסתטיקה של כל הפנים. שפתיים שופעות ומעוצבות מזוהות עם יופי ורמה גבוהה של טיפוח עצמי. אנשים רבים בכל העולם, נשים וגברים כאחד, לא מרוצים ממראה ועובי השפתיים שלהם והיו רוצים לעבות ולמלא אותן. בעבר, הטיפול היה מבוצע בעזרת הזרקות סיליקון, מה שהקנה מראה לא טבעי. היום, תחום הרפואה האסתטית חווה התקדמות משמעותית ועשה קפיצה גדולה בטכניקות ההזרקה של חומרי המילוי ובסוגים מהם החומרים מורכבים. חומצה היאלורונית בשפתיים הוא אחד הטיפולים הפופולריים בעולם אשר עושים שימוש בחומר ייחודי בעל תאימות ביולוגית גבוהה לגופינו, מה שהופך אותו לבטוח במיוחד לשימוש.

מהו טיפול חומצה היאלורונית לשפתיים? כיצד הוא מתבצע? למי הוא יכול להתאים? המשיכו לקרוא וגלו, ריכזנו עבורכם את כל המידע החשוב.

מה זה חומצה היאלורונית וכיצד החומר פועל?

עיבוי או עיצוב שפתיים הפך לאחד הטיפולים האסתטיים הפופולריים ביותר בכל העולם. השפתיים שלנו מתקשרות באופן אוטומטי לתחושת חושניות ואטרקטיביות ומהוות חלק בלתי נפרד מהמראה הכללי שלנו. חומצה היאלורונית בשפתיים מאפשרת לעבות, למלא ולעצב את השפתיים מחדש. החומר הייחודי מעניק תוצאה יפה וטבעית ונשמר בשפתיים למשך כשנה או שנתיים.

חומצה היאלורונית הוא חומר ייחודי וחדשני אשר נמצא באופן טבעי בגוף האדם, כ-15 גרם ליתר דיוק. בזכות העובדה הזו, כאשר הוא מוזרק לעור הוא מתחבר עם הגוף ומיד עושה את עבודתו הפנימית. יש לו תאימות ביולוגית גבוהה עם גופנו ולכן הוא גם נחשב לבטוח ביותר לשימוש, עם מינימום תופעות לוואי ועם מקסימום תוצאות. החומר הייחודי משמש להחלקה של קמטים, פיסול ועיצוב חלקים בפנים כמו אף וקו לסת – וכמובן גם עיבוי ועיצוב שפתיים. 

כיצד ההליך מתבצע ולמה אפשר לצפות?

לפני הכל, תיקבע לכם פגישת ייעוץ עם הרופא המומחה אשר יטפל בכם. אחרי הפגישה ותיאום ציפיות, אפשר להתחיל בהליך. הרופא מורח על האזור משחה מאלחשת בכדי להימנע מהכאבים של ההזרקות. המשחה פועלת במשך כחצי שעה ומאלחשת את כל האזור כך שלא תחושו בדבר. הזרקה של חומצה היאלורונית בשפתיים מתבצעת על ידי מומחים לרפואה אסתטית בלבד בקליניקות מקצועיות ומנוסות. החומר מוזרק ישירות לשפתיים בנקודות ייעודיות ובטכניקה ייחודית. אחרי שהחומר מוזרק, הרופא המומחה “מפסל” ומעצב את השפתיים לפי הצורך. בתנועות עדינות הוא מעביר את החומר ממקום אחד למשנהו בשפתיים, יוצר להן מסגרת וצורה ומעניק להן את הנפח הרצוי.

טיפול הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים אורך כ-20 דקות בלבד והתוצאות המרשימות שלו מתקבלות באופן מידי לאחר הטיפול. את התוצאה הסופית שלו אפשר לראות בתום כשבוע, אחרי שתופעות הלוואי הקלות יורדות, כמו נפיחות קלה ושטפי דם מקומיים. באלו אפשר לטפל בעזרת קומפרסים קרים ומשככי כאבים במידת הצורך, אך יש לציין כי הכאבים, אם יש כאלו, הם עדינים. התוצאות של הטיפול נשמרות למשך כשנה-שנתיים ולאחריהן יהיה צורך במילוי נוסף בכדי לשמר את המראה האטרקטיבי.

למי מתאים טיפול חומצה היאלורונית בשפתיים?

הדרישה לטיפול חומצה היאלורונית בשפתיים היא גבוהה במיוחד, מבין כל שאר הטיפולים האחרים אשר עושים שימוש בחומר הנהדר והחדשני הזה. הטיפול מתאים לנשים וגברים כאחד, אשר מעוניינים לקבל נפח נוסף בשפתיים שלהם, למלא ולעצב אותן למראה אסתטי. את הטיפול אפשר לעבור כמעט בכל גיל, מעל גיל 18 וגם בגילאים מבוגרים. התוצאות המרשימות שלו מביאות לשיפור משמעותי במראה הפנים שכן שפתיים מעוצבות מעניקות להן מראה אטרקטיבי במיוחד.

אנשים רבים נולדו עם שפתיים דקות באופן גנטי ומעוניינים לשנות את המראה שלהן. הטיפול פופולרי מאוד גם בקרב אנשים מבוגרים יותר אשר איבדו את הנפח בשפתיים שלהם עקב שינויי הגיל. שפתיים שופעות יכולות להצעיר את מראה הפנים ולשפר את המראה הכללי.

מה ההבדל בין חומצה היאלורונית בשפתיים לסיליקון?

בעבר הלא כל כך רחוק, לפני כעשור, רופאים מומחים לרפואה אסתטית בכל העולם ביצעו מילוי ועיבוי שפתיים באמצעות סיליקון. השימוש בחומר היה מקובל ופותח במטרה לעבות את השפתיים והאזורים אליו הוא מוזרק. עם השנים אנשים הבינו את האפקט השלילי שיש להזרקות סיליקון והחלו לחפש פתרונות טובים יותר עבור טיפולי עיצוב שפתיים. מכאן נולדה החומצה ההיאלורונית, חומר בעל גמישות גבוהה, יכולת ספיחת נוזלים ותאימות מדויקת עם גוף האדם. הזרקת סיליקון הפכה לאסורה בלא מעט מדינות ואנשים רבים עוברים ניתוחים בכדי להוציא אותו מהשפתיים. התחלופה הטובה ביותר היא חומצה היאלורונית בשפתיים.

החומר הייחודי עובד כך שהוא מאפשר לקבל מראה שפתיים טבעי, עדין, לא מתאמץ אך עדיין מרשים במיוחד. החומצה פועלת בתוך הגוף כך שהשפתיים עדיין יכולות לזוז באופן רגיל ומתאימה לגוף. מאז, החומר הפך לפופולרי ואהוב בכל העולם והיום נעשה בו שימוש נרחב ביותר בתחום הרפואה האסתטית. הוא מאפשר למטופלים ליהנות משפתיים מושלמות בהליך אחד פשוט.

לסיכום

אחד הטיפולים הפופולריים ביותר בתחום הרפואה האסתטית הינו טיפול חומצה היאלורונית בשפתיים. החומר הייחודי הזה מכונה חומר מילוי ומטרתו העיקרית היא למלא ולעצב חלקים שונים בפנים. כאשר הוא מוזרק לשפתיים, הרופא המטפל יכול לבנות להן צורה ומסגרת, מה שמעניק לפנים מראה אסתטי ואטרקטיבי יותר. כל אחד יכול לעבור את הטיפול, נשים וגברים בכל הגילאים. אם אתם מעוניינים בשפתיים שופעות ומלאות – חומצה היאלורונית בשפתיים הוא הטיפול האידאלי.

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

צריכים ייעוץ?

לייעוץ חינם השאירו פרטים