דף הבית » מאמרי אסתטיקה » חומצה היאלורונית לפנים – החומר הפופולרי בעולם

חומצה היאלורונית לפנים – החומר הפופולרי בעולם

חומצה היאלורונית לפנים

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

הפנים שלנו מהוות את כרטיס הביקור שלנו בחיים. המראה שלהן משפיע באופן ישיר על הביטחון העצמי שלנו והאופן בו אנחנו תופסים את עצמינו ואחרים אותנו. תחום הרפואה האסתטית מתמקד בשיפור המראה החיצוני ובעקבות כך גם הפנימי, על ידי הצעת פתרונות יעילים למצבים שונים, בעיקר בכל הנוגע למראה הפנים והמבנה שלהן. אחד הטיפולים האסתטיים הפופולריים ביותר בעולם של היום כוללים הזרקת חומצה היאלורונית לפנים. החומר החדשני הזה שייך לקבוצה של חומרי מילוי, כאשר המטרה העיקרית שלו היא למלא נפחים בפנים במקומות בהם חסר נפח. החומר פועל בשכבה התת עורית באופן מידי ומעניק מראה משופר כבר בסיום ההליך.

מהו טיפול חומצה היאלורונית לפנים? כיצד הוא מתבצע? למי זה מתאים ולכמה זמן נשמרת ההשפעה שלו? קראו וגלו, כל המידע החשוב שצריך לדעת פה.

מה זה חומצה היאלורונית לפנים?

חומצה היאלורונית הוא חומר מילוי המשמש להוספה של נפחים באזורים אליהם הוא מוזרק. החומר נחשב לאחד החומרים הפופולריים ביותר בטיפולים אסתטיים להצערת העור ושיפור המראה. חומצה היאלורונית הוא חומר המורכב משרשראות של סוכר אשר נמצא באופן טבעי בגוף האדם. כ-15 גרם שלו בסך הכל מצויים בין תאי הרקמות בגוף כמו העור, באזור המפרקים, ונוזל העיניים. התפקיד המרכזי של החומר בגוף הוא לספוח מים ולשמור על מידת הנפח של העור והמרקם התקין שלו. עם חלוף השנים הריכוז של החומצה ההיאלורונית ברקמות העור פוחת בהדרגה וסימני הגיל מטביעים את חותמם. בגילאי 60 בערך הייצור של החומר בגוף מפסיק והוא נעלם, מה שגורם למראה עור פנים מבוגר, מקומט ומדלדל. המטרה העיקרית של שימוש בהזרקות חומצה היאלורונית לפנים היא לסייע לעור לשמור על הרכיב החשוב הזה ולהחזיר לפנים את המראה הצעיר והרענן שלהן.

בנוסף לכך, מעבר להצערת העור, החומר גם מאפשר “לפסל” ולעצב מחדש אזורים שונים בפנים. ניתן למלא ולעבות באמצעותו שפתיים, לפסל את האף, להדגיש קו לסת, לעצב לחיים, ועוד מגוון סוגי טיפולים אסתטיים אחרים עליהם נדבר בהמשך.

חומצה היאלורונית לפנים לטיפול בקמטים

עם התקדמות הגיל מראה הפנים שלנו משתנה והן חוות שינויים רבים וקיצוניים. תהליך ההזדקנות הוא טבעי ואין לעצור אותו, אך בהחלט ניתן למנוע את הסימנים שהוא משאיר על גבי הפנים שלנו. לאורך השנים, עור הפנים הופך פחות אלסטי, נוצרים שקעים בפנים, קמטים וקמטוטים מופיעים, מתרחש שינוי במרקם העור – וכל אלו גורמים למראה עייף ומבוגר יותר. טיפול אסתטי של הזרקת חומצה היאלורונית לפנים מאפשר לטפל בהופעת הקמטים באופן ממוקד ולטשטש אותם לחלוטין. 

התקדמות הטכנולוגיה בתחום הרפואה האסתטית בעשור האחרון מאפשרת להחליק את הקמטים בפנים עם הזרקות ממוקדות ומדויקות של חומר המילוי ישירות לאזורים הדרושים. החומר מטשטש את הופעת הקמטים ומשפר את המראה הכללי של הפנים בכמה רמות. בסוף הטיפול מתקבל מראה רענן, צעיר וחינני הרבה יותר. בנוסף לכך, בזכות העובדה שחומצה היאלורונית הוא חומר המצוי באופן טבעי בגוף, הוא נחשב לחומר מילוי בטוח לחלוטין לשימוש עם רמת תאימות ביולוגית גבוהה. ההרכב של החומר דומה בהרכב שלו לסוג שנמצא בגוף והוא נספג ונטמע באופן מיטבי ברקמות העור אליהן הוא מוזרק. 

הזרקת חומצה היאלורונית לפיסול אזורים בפנים

מעבר לטיפול בהתבגרות העור, חומצה היאלורונית לפנים משמש גם למטרת עיצוב חלקים בפנים מחדש. בזכות העובדה שחומר המילוי הייחודי מסוגל לספוח כמות גבוהה של מים, הוא מעניק נפח לאזורים אליהם הוא מוזרק, ועם הנפח הזה הרופא המומחה יכול “לפסל” אזורים שונים בפנים. האזורים הפופולריים ביותר בהם נעשה שימוש בחומר הזה הם השפתיים, קו הלסת והסנטר, שקעי העיניים, האף והלחיים. הזרקות חומצה היאלורונית לפנים מאפשרות לעצב את האזורים הללו ללא הצורך בניתוח. שיפורים אסתטיים שונים שבעבר היה ניתן לבצע רק באמצעות ניתוחים קוסמטיים ופעולות כירורגיות פולשניות (כמו שינוי מבנה האף או הלסת), היום אפשר לבצע בקלות באמצעות הזרקות ממוקדות של חומר המילוי החדשני הזה. 

למי טיפול חומצה היאלורונית לפנים מתאים וכמה זמן הוא מחזיק?

טיפול הזרקות של חומצה היאלורונית לפנים מתאים לנשים וגברים כאחד, אחרי גיל 18, אשר מעוניינים לשפר את המראה של הפנים שלהם. כאשר מדובר בטיפול נגד קמטים, לרוב הוא מתבצע אחרי גיל 25, ובכל הנוגע לפיסול ועיצוב הפנים, אפשר לעבור אותם גם מוקדם יותר. הטיפול הייחודי מאפשר לשדרג את מראה הפנים באופן משמעותי עם תוצאה טבעית ומרשימה. ההשפעה של הזרקות חומצה היאלורונית בפנים נשמרות לזמן מוגבל, בדרך כלל בין 6 חודשים לשנה וחצי. הזמן שהחומר מחזיק תלוי בגורמים שונים כמו גנטיקה, אורח חיים, השפעות סביבתיות, ורמת המומחיות של הרופא שביצע את ההליך. בתום ההשפעה של החומר יש לחזור על הטיפול פעם נוספת לחידוש וחיזוק התוצאות שלו, המשפרות הן את המראה החיצוני והן את התחושה הפנימית והביטחון העצמי.

לסיכום

חומצה היאלורונית הוא חומר מילוי המיועד למלא נפחים בפנים, אתו אפשר לבצע מגוון רחב של טיפולים אסתטיים באזורים אשר רוצים לשפר. החומר הייחודי והחדשני הזה פועל באופן מיטבי בתוך עור הפנים ומעניק לו נפחים בדיוק במקומות בהם הם היו חסרים. בעזרת הזרקות של חומצה היאלורונית לפנים ניתן למלא קמטים ולהצעיר את מראה הפנים, וכמו כן גם לעצב ולפסל מחדש אזורים שונים בפנים כמו אף, שפתיים, קו לסת, ואזורים נוספים. הזרקות חומצה היאלורונית לפנים מתבצעות בקליניקה מקצועית על ידי רופא מומחה ומנוסה, והתוצאה המתקבלת מביאה לשיפור משמעותי במראה הפנים. השפעת החומר נשמרת לתקופת זמן של בין 6 ל-18 חודשים, אחריה יש צורך לעבור את ההליך פעם נוספת. חומר המילוי הפופולרי מאפשר לשפר את המראה משמעותית ומעניק פתרון אסתטי יעיל למגוון רחב של מצבים בטיפול מהיר אחד.

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

צריכים ייעוץ?

לייעוץ חינם השאירו פרטים