דף הבית » מאמרי אסתטיקה » הזרקת חומצה היאלורונית למילוי נפחים

הזרקת חומצה היאלורונית למילוי נפחים

הזרקת חומצה היאלורונית

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

בעור שלנו קיימים חלבונים ומרכיבים שונים האחראיים על הבריאות, האלסטיות והמראה הצעיר והמתוח שלו. עם הזמן סימני הגיל מטביעים על פנינו את חותמם באופן טבעי וריכוז של חומצה היאלורונית המצויה ברקמות העור שלנו פוחת בהדרגה. לקראת גילאי 50 נותרת פחות מחצי מהכמות שלה בגוף ובגילאי 60 פלוס הייצור שלה מפסיק באופן כללי ומתקבלים קמטים עמוקים ומראה מבוגר. במסגרת טיפול הזרקת חומצה היאלורונית נעשה שימוש בסוג של חומר המיוצר במעבדה במטרה להקשות על הפירוק שלו בגוף ולהאריך את ההשפעה שלו. בהזרקה ממוקדת לשכבה התת עורית, חומצה היאלורונית מאפשרת למלא נפחים בפנים, להחליק קמטים, לעבות אזורים מסוימים ולעצב אותם בהתאם לסוג הטיפול והבחירה של כל מטופל/ת. האפקט של הטיפול האסתטי החדשני הוא מרשים בהחלט ולכן נחשב לפופולרי ואהוב בעיני רבים בארץ ובעולם.

אז מה זה טיפול הזרקת חומצה היאלורונית? איך הוא מתבצע? למי ההליך מתאים בעיקר ובאילו אזורים ניתן להזריק את החומר? ריכזנו עבורכם את כל המידע החשוב כאן.

מהי חומצה היאלורונית?

חומצה היאלורונית היא מרכיב חיוני לבריאות של העור שלנו ומצויה באופן טבעי בגוף האדם, כ-15 גרם המרוכזים בעור, במפרקים ובנוזל העיניים. החומר פועל בתאים בתור בולם זעזועים ומעניק לחות לעור ולחלקים אחרים בגוף שלנו. חומצה היאלורונית מורכבת משרשראות של חלבון רב-סוכר ונמצאת בין תאי הרקמות בגוף ובעיקר בעור שלנו. עם השנים והתבגרות העור שלנו, הריכוז הטבעי של חומצה היאלורונית בגוף יורד בהדרגה והעור מקבל מראה מבוגר. בתחום הרפואה האסתטית קיים פתרון יעיל לרפיון העור ולשיפור המראה על ידי הזרקת חומצה היאלורונית. החומר החדשני שייך לקבוצה של חומרים ייחודיים וחדשניים המכונים חומרי מילוי, כאשר המטרה העיקרית שלו היא להעניק נפח לאזורים שונים בפנים ולאפשר לרופא המומחה לעצב אותם מחדש במראה אסתטי ומשופר. החומר מאפשר לטשטש ולהחליק קמטים וקמטוטים ולעצב מחדש אזורים נבחרים בפנים.

איך הזרקת חומצה היאלורונית מתבצעת?

חומר המילוי החדשני מיוצר היום במגוון רחב של רמות צמיגות המאפשרות להגיע לרמת התאמה מיטבית לאזור המוזרק וגודל הקמטים או השקעים שיש למלא. על ידי הזרקת חומצה היאלורונית מסוגים שונים וברמות קשיחות שונות, ניתן להגיע לתיקון אסתטי עדין במראה טבעי ולשפר אזורים שונים בפנים. כל אזור בפנים זז במידה שונה והמבנה הביולוגי המיוחד שלו דורש התייחסות שונה. הטיפול הייחודי מאפשר להגיע לאפקט מרשים, להעלים קמטים ולפסל מחדש אזורים בפנים במראה אסתטי ומשופר. הזרקת חומצה היאלורונית מתבצעת על ידי רופא מומחה לרפואה אסתטית בקליניקה מקצועית בלבד, לקבלת טיפול מיטבי והשפעה ארוכת טווח. על ידי הזרקה ממוקדת ועדינה של חומר המילוי החדשני לאזורים בהם חסר נפח, ניתן לשפר ולהצעיר את המראה הכללי של הפנים באופן משמעותי. 

למי טיפול הזרקת חומצה היאלורונית מתאים?

מחקרים מצביעים על כך שמדי שנה אחרי גיל 30, העור שלנו מאבד כ-1% מאחוז החומצה ההיאלורונית שקיימם בו באופן טבעי. טיפולי הזרקת חומצה היאלורונית מתאימים לנשים וגברים כאחד, בדרך כלל אחרי גיל 30, למרות שהיום אנשים רבים בוחרים לעבור את הטיפול גם מוקדם יותר.

חומצה היאלורונית למילוי קמטים והצערת העור

בזכות העובדה שחומצה היאלורונית הוא חומר המצוי באופן טבעי בגוף, הוא נחשב לחומר מילוי בטוח לחלוטין לשימוש עם רמת תאימות ביולוגית גבוהה. החומר החדשני מאפשר להחליק את הקמטים בפנים על ידי הזרקה ממוקדת ועדינה ישירות לאזור הקמטים כדי למלא אותם בנפח. בזכות ההרכב של החומר המדמה באופן מיטבי את ההרכב של החומצה הקיימת בגוף, הוא נספג ונטמע היטב ברקמות העור במוקדי ההזרקה. הטיפול החדשני בחומר הייחודי מאפשר לטשטש באופן אידאלי את הופעתם של קמטים ולשפר את המראה הכללי באופן משמעותי. הקמטים הופכים עד מהרה לנחלת העבר והתוצאה של ההליך מעניקה למטופלים שיפור בכל תחומי החיים שלהם, המראה החיצוני והתחושה הפנימית.

חומצה היאלורונית לפיסול ועיצוב הפנים

חומר המילוי מסוג חומצה היאלורונית בעל תכונות ייחודיות ומסוגל לספוח כמות גבוהה של נוזלים. בזכות כך הוא מאפשר להעניק נפחים לאזורים בהם הוא מוזרק, אשר באמצעותו הרופא המומחה יכול לעצב מחדש ולעבות חלקים נבחרים שיש ברצונכם לשפר. טיפולי הזרקת חומצה היאלורונית בקליניקה מקצועית לרפואה אסתטית מאפשרים לעצב מחדש את הפנים מבלי לרדת מתחת לסכין המנתחים. היום ניתן לבצע באמצעות חומר המילוי החדשני הליכים אסתטיים כמו מילוי ועיבוי שפתיים, עיצוב ופיסול האף, הדגשת קו הלסת והסנטר, מילוי שקעי העיניים והלחיים, ועוד. חומר המילוי הייחודי מאפשר להעניק למטופלים תוצאה מרשימה בהחלט, אשר בעבר יכלה להתקבל רק על ידי ניתוחים פלסטיים.

כמה זמן תוצאות הטיפול נשמרות ומתי יש לחזור עליו?

הקצב בו החומצה מתפוגגת בעור נקבע בהתאם לגורמים שונים כמו גנטיקה, הרגלי חיים, גורמים סביבתיים, סוג החומר, והאזור הספציפי בו ההזרקה התבצעה. באזורים בהם ישנה תנועה מרובה יחסית, חומר המילוי מחזיק מעמד פחות זמן ולרוב מתפרק מהר יותר. לצד זאת, באזורים שנעים פחות כמו שקעי העיניים או עצמות הלחיים, החומר יכול להחזיק מעמד זמן רב יותר. הזרקת חומצה היאלורונית מתמקדת באזורים הבעייתיים במטרה לשפר את המראה ולהעניק למטופלים מראה צעיר ורענן עם פתרון זמני. בדרך כלל, תוצאות הטיפול החדשני מחזיקות מעמד בין חצי שנה לשנה וחצי או שנתיים, בהתאם לפרמטרים המשתנים שציינו ולמצב של כל מטופל או מטופלת. חומר המילוי החדשני פועל באופן מידי ומקנה שיפור מהיר ויעיל לכל מצב.

לסיכום

התקדמות הטכנולוגיה בתחום הרפואה האסתטית מאפשרת להעניק לאנשים בארץ ובעולם פתרונות יעילים ומתקדמים למגוון מצבים אסתטיים. טיפולי הזרקת חומצה היאלורונית הם ללא ספק הפתרון הטוב ביותר שקיים היום להופעה של קמטים והתבגרות העור. באמצעות הזרקה עדינה וממוקדת של חומצה היאלורונית ניתן לעצב מחדש אזורים נבחרים בפנים ולשפר את המבנה והגודל שלהם לקבלת מראה אסתטי משופר. חומר המילוי החדשני בעל רמת תאימות ביולוגית גבוהה עם הגוף שלנו שכן הוא מיוצר בגוף באופן טבעי. החומר המוזרק בטיפולים האסתטיים מיוצר במעבדה ומדמה את זה הנמצא בגופנו, אך עם רמת ספיגה נמוכה יותר במטרה שיישאר בעור לתקופת זמן ארוכה יחסית. התוצאות של הזרקת חומצה היאלורונית נשמרות בין 6 ל-18 חודשים בהתאם לסוג החומצה בה נעשה שימוש והאזור בו התבצעה ההזרקה. השיפור שהטיפול מעניק יכול להיות דרסטי בהחלט ולשדרג את המראה החיצוני והתחושה הפנימית של נשים וגברים כאחד.

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

צריכים ייעוץ?

לייעוץ חינם השאירו פרטים