דף הבית » מאמרי אסתטיקה » חומצה היאלורונית מתחת לעיניים – די לעייפות

חומצה היאלורונית מתחת לעיניים – די לעייפות

חומצה היאלורונית מתחת לעיניים

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

מילוי שקעי עיניים באמצעות חומרי מילוי מסוג חומצה היאלורונית הוא אחד הטיפולים האסתטיים החדשניים והמבוקשים ביותר היום. קיימים סוגים שונים של חומר המילוי הייחודי הזה, כאשר לכל סוג רמת גמישות וקשיחות שונה. חומצה היאלורונית עם משקל מולקולרי קטן יחסית נחשבת לנהדרת במיוחד לאזור מתחת לעיניים. זה נכון בעיקר מכיוון שהיא מסוגלת להיכנס עמוק יותר לתוך העור באזור ולהחליף את הלחות בעור הדק והעדין מתחת לעיניים. המראה המתקבל לאחר הזרקת חומצה היאלורונית מתחת לעיניים מחליף את כל שעות השינה שהייתם צריכים להשלים. הטיפול משפר את מראה הפנים הכללי באופן דרסטי, אך עדיין נראה טבעי לחלוטין. אלפי אנשים בכל העולם כבר עוברים את ההליך מדי שנה ונהנים מהתוצאות המרשימות שלו לאורך זמן.

אז איך זה עובד? מהו טיפול חומצה היאלורונית מתחת לעיניים ואיך הוא מתבצע? למי הוא מתאים ולמה דווקא חומצה היאלורונית? המשיכו לקרוא וגלו.

כיצד מתבצע טיפול חומצה היאלורונית מתחת לעיניים?

חומרי מילוי מסוג חומצה היאלורונית פועלים במטרה להחליף נפח שאבד כדי לגרום לאזור מתחת לעיניים להיראות צעיר יותר ולהיפטר מהעיגולים השחורים. הטיפול מועיל בעיקר לאנשים אשר סובלים מהופעה של עיגולים כהים או אובדן של שומן במרזב הדמעות מתחת לעיניים. הזרקה של חומר המילוי מתחת לעיניים מסייעת לייצר מראה נינוח, רענן וטבעי.

במהלך הטיפול, רופא מומחה לרפואה אסתטית לוקח מזרק מלא בחומר בעל מחט דקיקה או קנולה, ומבצע הזרקות ממוקדות ועדינות באזור. בחלק זה של הפנים נעשה בדרך כלל שימוש בסוג של חומצה היאלורונית ייעודית לאזור שאינה סופחת יותר מדי נוזלים. משך הטיפול הוא כחצי שעה ואת התוצאות שלו ניתן לראות באופן מידי. לאחר כשבועיים תופעות הלוואי שעלולות להופיע כמו נפיחות מקומית ואדמומיות מתפוגגות, והתוצאות המרשימות נראות באופן סופי. ההשפעה של החומר באזור זה היא ארוכה יחסית והוא מהווה את הפתרון היעיל ביותר לשקעים וכהויות מתחת לעיניים.

מדוע מומלץ לטפל באזור מתחת לעיניים בחומצה היאלורונית?

חומצה היאלורונית הוא חומר אשר מצוי בגוף שלנו באופן טבעי וממוקם באזורים כמו המפרקים ונוזל העיניים, כ-15 גרם בסך הכל. המטרה שלו בתאים בגוף היא להעניק לחות ולפעול בתור חומר בולם זעזועים. עם השנים, הגוף שלנו מאבד את מאגרי החומצה ההיאלורונית שלו כחלק מתהליך ההזדקנות הטבעי שלו. גורמים אחרים כגון קרינה מהשמש, הרגלים, עישון, גנטיקה וזיהום סביבתי יכולים להפחית עוד יותר את כמות החומר בעור. בנוסף לכך, ייצור של חלבונים נוספים האחראיים לבריאות העור כמו קולגן ואלסטין פוחת משמעותית גם הוא, ונפחים בפנים נעלמים ושוקעים מטה. השילוב של כל אלו יוצר מראה עייף ומבוגר יותר, שלרוב לא תואם את תחושתנו הפנימית. הזרקה של חומצה היאלורונית מתחת לעיניים באופן ממוקד על ידי רופא מומחה, מאפשרת לטפל נקודתית בשקעים ולמלא אותם. תוצאות הטיפול המרשימות מאפשרות להתאים את התחושה הפנימית שלנו למראה הפנים החיצוני ומעניקות מארה רענן וקורן כבר מהטיפול הראשון.

אז למה מומלץ להשתמש דווקא בחומצה היאלורונית באזור העיניים? ריכזנו עבורכם הסבר על הפתרונות השונים שטיפול זה מעניק, ולמי הוא מתאים:

טיפול בכהויות מתחת לעיניים

השקעים מתחת לעיניים נראים כהים או מוצללים יותר מהעור באזורים האחרים הפנים. במקרים רבים בנוסף לשקעים מופיעה באזור שמתחת לעיניים גם פיגמנטציה, שמוסיפה למראה העייף והמבוגר. הזרקות ממוקדות ועדינות של חומצה היאלורונית מתחת לעיניים יכולה לשפר את המראה של העיגולים השחורים באופן משמעותי. חומר המילוי החדשני הזה מהווה פתרון פופולרי לשקעים מתחת לעיניים מכיוון שהוא מעניק לחות וממלא את העור בנפח, כך שכלי דם ורקמות העור באזור אשר גרמו לכהויות אינם גלויים יותר לעין. הטיפול מתאים לאנשים אשר סובלים מכהות בעור משמעותית מתחת לעיניים, לרוב בגילאי 20 ומעלה.

מילוי שקעי עיניים והוספת נפח

המטרה העיקרית של הזרקת חומצה היאלורונית מתחת לעיניים היא למלא את שקעי העיניים. במקרים רבים, השקעים הללו נוצרים גם לפני התקדמות הגיל, בעיקר בגלל גורמים גנטיים. אנשים אשר סובלים משקעים עמוקים מתחת לעיניים ובמרזב הדמעות יכולים ליהנות מתוצאה מרשימה במיוחד. ההשפעה של הטיפול מחזיקה לתקופת זמן יחסית ארוכה בהשוואה לשאר הטיפולים האסתטיים העושים שימוש בחומרי מילוי, בדרך כלל בין שנה לשנתיים.

ריענון ושיפור המראה הכללי

חומרי מילוי מתחת לעיניים הם פתרון נפוץ מאוד ומאפשרים לשפר את המראה הכללי של הפנים עם תוצאות טבעיות ומרשימות. הזרקת חומצה היאלורונית מתחת לעיניים מיועדת בעיקר לאנשים הסובלים מעיגולים שחורים וחוסר נפח באזור שמקנה מראה חלול או עייף באופן כרוני. החומר הייחודי הזה מעניק נפח ולחות לעור, דבר שמאפשר לו להישאר בשכבה התת עורית למשך יותר זמן. בזכות העובדה שהאזור מתחת לעיניים הוא יחסית סטטי, כלומר לא זז יותר מדי, ההשפעה של החומר באזור זה היא ארוכה יותר ומשפרת את המראה הכללי באופן משמעותי. הפנים נראות צעירות, חלקות ורעננות הרבה יותר.

לסיכום

עם השנים והתבגרות הגיל העור שלנו חווה שינויים רבים, השומן נעלם מאזורים שונים בפנים ונוצרים בין היתר שקעים עמוקים מתחת לעיניים. הטיפול האסתטי היעיל ביותר לטשטוש ומילוי של השקעים הוא הזרקת חומצה היאלורונית מתחת לעיניים. חומצה היאלורונית הוא חומר מילוי ייחודי המשמש במטרה להעניק נפח באזורים שונים בפנים. החומר פועל באופן מידי ומקנה לפנים מראה צעיר וזוהר, מבלי שתצטרכו להשלים שעות שינה חסרות. החומר מצוי באופן טבעי בגוף האדם ולכן יש לו רמת תאימות ביולוגית גבוהה והוא נחשב לבטוח במיוחד לשימוש. לאחר ההזרקה החומר נטמע בשכבות העמוקות של העור וניתן להבחין בתוצאות כבר ישר אחרי הטיפול, כאשר התוצאה הסופית מתקבלת כשבועיים לאחר ההליך. הזרקות של חומצה היאלורונית מתחת לעיניים מאפשרות לנשים וגברים בכל העולם ליהנות ממראה צעיר ורענן, בהליך מהיר וחדשני.

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

צריכים ייעוץ?

לייעוץ חינם השאירו פרטים