דף הבית » מאמרי אסתטיקה » הזרקות בפנים לחידוש והצערת המראה – לקחת את הזמן לאחור

הזרקות בפנים לחידוש והצערת המראה – לקחת את הזמן לאחור

הזרקות בפנים

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

עם חלוף השנים ככל שאנחנו מתבגרים, העור שלנו עובר שינויים טבעיים רבים שמובילים להופעתם של קמטים וקווים עדינים. עבור אנשים רבים, שינויים אלו עשויים להיות מתסכלים לא מעט ויכולים להשפיע על הביטחון העצמי שלהם. למרבה המזל, קיימים היום מספר הליכים אסתטיים מומלצים שאינם כרוכים בהתערבות ניתוחית ויכולים לעזור לחדש ולהצעיר את מראה הפנים. במאמר זה נדון ב-2 טיפולים פופולריים של הזרקות בפנים: חומרי מילוי מסוג חומצה היאלורונית ובוטוקס. נפרט כיצד הם יכולים לעזור לכם להחזיר את הזמן לאחור ולהשיג מראה צעיר יותר ומה ההבדל בין הטיפולים השונים.

מה ההבדל בין חומרי מילוי לבוטוקס?

בעוד שגם חומרי מילוי וגם בוטוקס משמשים להצערת המראה של הפנים, מדובר בחומרים שונים לחלוטין שפועלים בדרכים שונות. בוטוקס הוא רעלן עצבי משתק שריר שמבצע פעולה ייחודית של הרפיית השרירים האחראיים על הופעת הקמטים והקמטוטים. החומר משמש בדרך כלל לטיפול בקמטי הבעה באזור המצח, בין הגבות וצדי העיניים. חומרי מילוי לעומת זאת משמשים להוספה של נפח ולחות לאזורים בפנים בהם הנפח אבד עם השנים עקב התבגרות העור. כמו כן, ניתן לעצב באמצעות חומרי מילוי מסוג חומצה היאלורונית אזורים שונים בפנים כמו קו הלסת, הסנטר, האף, השפתיים, מתחת לעיניים, ועוד. שני החומרים החדשניים הללו משמשים בתחום הרפואה האסתטית מזה שניים (בייחוד בוטוקס) ונחשבים לפופולריים ובטוחים במיוחד.

חומרי מילוי

הזרקות בפנים של חומרי מילוי מסוג חומצה היאלורונית מעניקות תוצאה מרשימה וטבעית במיוחד. הטיפול האסתטי ששיגע את העולם יכול לשמש לטיפול במגוון מצבים, כגון קמטים וקמטוטים עדינים, אובדן נפח בפנים ורפיון העור. הטיפול כולל הזרקה ממוקדת ועדינה של חומר דמוי ג’ל לאזורים הרצויים בפנים. ההליך מסייע לשחזר נפח ולחות בעור הפנים ומחליק את הקמטים והקמטוטים באזור. התוצאות של הטיפול בעלות מראה טבעי ויכולות להחזיק בין 6 עד 18 חודשים.

בוטוקס

בוטוקס הוא רעלן ייחודי שמטרתו לשתק את השרירים באזורים בהם הוא מוזרק ובכך לעצור את הופעתם של הקמטים. טיפול הזרקת בוטוקס הוא ללא ספק ההליך הלא ניתוחי הפופולרי ביותר שקיים בעולם להצערת העור ושיפור המראה. בוטוקס הוא צורה מטוהרת של בוטולינום טוקסין ומוזרק לאזורים ממוקדים בפנים כדי לשתק זמנית את השרירים אשר גורמים לקמטים. החומר מיועד בעיקר להחלקת קמטי ההבעה המופיעים במיוחד באזורים כמו המצח, סביב העיניים ובין הגבות. ההשפעה של טיפול בוטוקס נמשכת בדרך כלל מספר חודשים, בין 4 ל-6. ולשמירה על התוצאות יש לחזור על הטיפול לפי הצורך כאשר השרירים מתחילים לשוב לתנועה.

איך הזרקות בפנים יכולות לחדש את המראה?

גם חומרי מילוי וגם בוטוקס מעניקים שיפור משמעותי במראה עם יתרונות רבים לאלו מכם שמחפשים להצעיר ולרענן את המראה שלכם. אחד היתרונות העיקריים של טיפולים אלו הוא שהם אינם ניתוחיים ולא כרוכים בתקופת החלמה. המשמעות היא שהמטופלים יכולים לחזור לפעילותם הרגילה מיד לאחר ההליך. בנוסף, התוצאות של שני הטיפולים הן בעלות מראה טבעי וניתן להתאים את סוג החומר לכל מטופל/ת באופן אישי.

למה אפשר לצפות במהלך טיפולי הזרקות בפנים?

הזרקות בפנים מתבצעות במרפאה מקצועית לרפואה אסתטית ולרוב ניתן להשלים כל טיפול תוך 15-30 דקות בלבד. לפני ההליך, הרופא המומחה מבצע אבחנה של מצב העור והקמטים שלכם וידון אתכם בכל המטרות והחששות שלכם בנוגע להליך. לאחר מכן הרופא משתמש במחט עדינה כדי להזריק את חומר המילוי או הבוטוקס לאזורים הרצויים בפנים. ההזרקות בדרך כלל נמשכות דקות ספורות בלבד עד להשלמתן והן נטולות כאבים שכן האזור מורדם באמצעות משחה מקומית. לאחר ההליך, המטופלים עשויים לחוות נפיחות קלה או אדמומיות, אך אלו בדרך כלל חולפות בתום מספר ימים.

ומה בנוגע לתקופת ההחלמה ותוצאות הטיפול?

לאחר טיפול הזרקות בפנים, חשוב לעקוב אחר ההנחיות המדויקות של הרופא המומחה שלכם. ההנחיות עשויות לכלול הימנעות מפעילות גופנית מאומצת, הימנעות מחשיפה לשמש והימנעות משימוש במוצרי טיפוח מסוימים למשך 24 שעות לאחר הטיפול לפחות. בכל הנוגע לתוצאות של טיפולי הזרקת בוטוקס וחומרי מילוי, יש להיאזר בסבלנות. האפקט תלוי במספר גורמים, לרבות סוג החומר בו נעשה שימוש, מצב האזור המטופל ומהירות חילוף החומרים של המטופל/ת. בדרך כלל, האפקט של הזרקת בוטוקס נשאר בין 3 ל-6 חודשים, בעוד שחומרי מילוי יכולים להחזיק מעמד עד 18 חודשים. עם זאת, חשוב לציין שהתוצאות עשויות להשתנות מאדם לאדם.

בחירה נכונה במרפאה מקצועית לתוצאה אולטימטיבית

כאשר אתם שוקלים לעבור טיפול הזרקות בפנים מסוג בוטוקס או חומרי מילוי, חשוב לבחור במרפאה מקצועית וברופא מוסמך ומנוסה. הזריקות צריכות להתבצע רק על ידי איש מקצוע מומחה לרפואה אסתטית בעל ניסיון בביצוע הזרקות בפנים. רופא מיומן יכול להמליץ לכם באופן מדויק ומקצועי על סוג החומר והכמות האידאליים עבורכם בהתאם לצרכים האישיים שלכם.

לסיכום

אם אתם מחפשים לחדש ולהצעיר את המראה של הפנים שלכם מבלי לרדת תחת סכין המנתחים ולעבור ניתוח, אז הזרקות בפנים מסוג חומרי מילוי ובוטוקס הן הבחירה הנכונה עבורכם. טיפולים אסתטיים פופולריים ולא ניתוחיים אלו יכולים לעזור לכם להחליק קמטים וקמטוטים עדינים, לשחזר את הנפח והלחות של העור ולהעניק לכם מראה צעיר יותר. ההליכים החדשניים הללו נחשבים לבטוחים במיוחד ומתבצעים באלפים מדי יום ברחבים העולם.

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

צריכים ייעוץ?

לייעוץ חינם השאירו פרטים