דף הבית » מאמרי אסתטיקה » חומצה היאלורונית מחיר – אז כמה עולה הטיפול?

חומצה היאלורונית מחיר – אז כמה עולה הטיפול?

חומצה היאלורונית מחיר

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

כאשר מדובר בפנים שלנו, אנחנו רוצים להעניק להן את הטוב ביותר. טיפולים אסתטיים תקופתיים באמצעות חומרי מילוי מאפשרים להגיע למראה משופר, רענן ולא מתאמץ. אחד החומרים הפופולריים ביותר בו נעשה שימוש בטיפולים אסתטיים בכל העולם היום הוא חומצה היאלורונית. החומר שייך לקבוצה של חומרי מילוי ועושה פעולה ייחודית כאשר הוא מוזרק לשכבה התת עורית בפנים. בזכות היכולת שלו לספוח מים בכמות גבוהה הוא מאפשר להעניק לפנים נפח באזורים בהם הוא היה חסר, וניתן לעצב אתו מחדש אזורים בפנים שרוצים לשפר. לטיפולי חומצה היאלורונית מחיר משתנה, כאשר הם נעים בטווח מחירים די רחב, בדומה לכל סוג אחר של טיפול אסתטי. 

אז מהו הטווח הזה? איך נדע כמה מצופה מאתנו לשלם עבור הטיפול? ריכזנו עבורכם מידע רלוונטי לגבי העלויות של טיפולי חומצה היאלורונית לפנים. כל הפרטים החשובים כבר מחכים לכם כאן. 

איזו פעולה עושה חומצה היאלורונית בעור ואיך זה עובד?

חומצה היאלורונית, או באנגלית Hyaluronic Acid (בקיצור HA), הוא חומר טבעי וייחודי המיוצר בגוף האדם באופן ביולוגי. החומר אחראי לתהליכים חיוניים רבים בגוף, כמו לחות בעיניים, חידוש עור הפנים, סיכוך המפרקים, האצת תהליך ריפוי פצעים, ועוד פעולות חשובות נוספות. בתהליך הטבעי של הזדקנות העור, מתרחשים בפנים שלנו שני תהליכים עיקריים, והם ירידה ברקמת השומן התת עורי וירידה משמעותית בייצור החומצה ההיאלורונית. לצד זאת, גם גורמים סביבתיים שונים שאין לנו שליטה עליהם מאיצים את סימני ההזדקנות בכך שהם גורמים לירידה בייצור חומצה היאלורונית בגוף כמו עישון, אי שתיית מים, זיהום אוויר, קרינת השמש, וכדומה. 

הזנה של העור בחומצה היאלורונית באופן תקופתי וקבוע מסייעת להחזיר לעור את המראה הרענן והחינני שלו ומאפשרת להאט את תהליך ההזדקנות של עור הפנים. חומצה היאלורונית מרוכזת ברקמות החיבור ובעור ומשפיעה על ייצור סיבי קולגן ואלסטין, התורמים למיצוק העור, הגמישות והחידוש שלו. כמו כן, החומר גם משמר את רמת הלחות בעור ולכן מעניק לו את המראה הבריא והזוהר. בעזרת הזרקה ממוקדת של חומצה היאלורונית לשכבה התת עורית בעור, ניתן למלא נפחים ולעצב מחדש אזורים שונים בפנים הדורשים תיקון אסתטי.

יתרונות של חומצה היאלורונית מחיר על פני חומרים אחרים

לטווח העלויות של חומצה היאלורונית מחיר משתנה בהתאם לגורמים שונים. מדובר בחומר מילוי טבעי ובטוח לחלוטין לשימוש, בעיקר בשל העובדה שרמת הביו-קומפטביליות (תאימות ביולוגית) שלו עם גוף האדם היא כה גבוהה. זאת בניגוד לחומרי המילוי הקבועים שקיימים היום והיו פופולריים מאוד פעם, כדוגמת סילקון רפואי למשל. העלויות של טיפולי חומצה היאלורונית משתנות, אך דבר אחד הוא בטוח. היתרונות הרבים של חומר המילוי החדשני והפופולרי הזה עולים על כל חסרון, והטיפול בהחלט שווה את המחיר עבורו. היום קליניקות מציעות מבצעים תקופתיים או חבילות הכוללות מספר אזורים שונים בפנים בהם ניתן לטפל.

 ריכזנו עבורכם כמה מהיתרונות הרבים של  הזרקת חומצה היאלורונית לפנים: 

תאימות ביולוגית גבוהה

החומר הייחודי נספג ונטמע היטב ברקמת העור בזכות העובדה שהוא דומה מאוד בהרכב שלו לסוג החומצה ההיאלורונית הטבעית שמצויה בגופינו. 

טיפול בטוח לחלוטין

ההתאמה הגבוהה בין החומר המוזרק לעור לבין החומר שמיוצר בגוף מאפשרת לקבל רמת בטיחות גבוהה מאוד של הטיפול. 

התאמה לאזור הפנים

חומרי המילוי השונים מסוג חומצה היאלורונית מיוצרים במגוון רחב של רמות של צמיגות וקושי להתאמה אידאלית לגודל הקמטים או השקעים בפנים ולאזור אליו הוא מוזרק. הקומפטביליות של החומר מאפשרת לקבל תיקון אסתטי עדין אשר נראה טבעי ולא מתאמץ. 

יעילות מוגברת עם התמדה

כאשר מקפידים על טיפול תקופתי בהזרקת חומצה היאלורונית, אפשר להאט את תהליך הזדקנות העור ולמנוע הופעה של קמטים חדשים והעמקה של קמטים ישנים. 

תוצאות מיטביות ומרשימות

מיד לאחר הטיפול אפשר להבחין כבר בתוצאה הראשונית שלו, אשר נראית כבר לאחר ההזרקה. החומר “מתיישב” בפנים במשך כשבועיים, בסופם אפשר לראות את התוצאה הסופית. טיפולי חומצה היאלורונית לפנים מעניקים להן מראה צעיר, חינני ואסתטי.

מחירים נוחים

לטיפולי הזרקות חומצה היאלורונית מחיר משתנה ועלויות הנקבעות בהתאם למספר פרמטרים עיקריים, עליהם נרחיב כאן בהמשך. מה שבטוח הוא, שהתוצאות של הטיפול הן כל כך מרשימות ומעניקות שינוי כה מיטבי, שהחשיבות של המחיר פוחתת. חומרי מילוי מאפשרים להימנע מירידה תחת סכין המנתחים לביצוע טיפולים פולשניים כמו מתיחת פנים, ניתוח אף או הרמת עפעפיים, ובכך מאפשרים לחסוך עשרות אלפי שקלים. 

כיצד נקבעות העלויות של טיפולי חומצה היאלורונית?

כדי להבין כיצד נקבע טווח המחירים העדכני של הטיפולים, יש קודם כל לזכור כי כל קליניקה קובעת את המחיר הסופי לפי הפרמטרים שלה. הוא יכול להשתנות בהתאם למוניטין של הקליניקה, משך הזמן שהיא פעילה, הניסיון של הרופאים וחברי הצוות, רמת המיומנות של הרופא המומחה, סוגי חומצה היאלורונית שונים בהם נעשה שימוש, ועוד גורמים נוספים המשפיעים על המחיר של הטיפול. כמו כן, מחיר של הזרקת חומצה היאלורונית משתנה גם בהתאם לכמות ולמצב של האזורים השונים בפנים אשר דורשים טיפול. 

החלק לו חיכינו – מהו טווח המחירים של חומצה היאלורונית?

אז כפי שציינו, לטיפולי חומצה היאלורונית מחיר משתנה הנע בטווח די רחב הנקבע בהתאם לפרמטרים שציינו. היום, בגלל הביקוש הגבוה שלו והתקדמות הטכנולוגיה בתחום הרפואה האסתטית, המחיר של הטיפול מתעדכן באופן די קבוע. בכללי, טווח המחירים עבור מזרק אחד של חומצה היאלורונית בשנת 2023 נע בדרך כלל בין 1,500 ל-3,500 ש”ח.

לסיכום

בין הפתרונות היעילים ביותר שיש היום להופעת קמטים בעור ואיבוד נפחים, הוא טיפול בהזרקת חומצה היאלורונית לפנים. החומר הייחודי הזה בעל תאימות ביולוגית גבוהה עם הגוף שלנו, ולכן נחשב לבטוח במיוחד לשימוש. התמדה בטיפולים תקופתיים מאפשרת לקבל מראה צעיר ורענן יותר לאורך זמן. לטיפולי חומצה היאלורונית מחיר משתנה ועלות שמתעדכנת בכל שנה, כאשר כרגע הוא עומד על אלפים בודדים. הטיפול מאפשר לחסוך בעלויות של טיפולים קוסמטיים, בעיקר משום שהוא מהווה פתרון כה יעיל למצבים שונים ומגוון אזורים בפנים. על ידי הזרקת חומצה היאלורונית כל אחד יכול ליהנות ממראה רענן ומשופר, המשפיע הן על התחושה האישית והן על הביטחון העצמי. כאשר זה נוגע לפנים שלנו, בהחלט מגיע להן לקבל את הטוב ביותר.

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

צריכים ייעוץ?

לייעוץ חינם השאירו פרטים